Smärre hjärtattack!

God morgon där ute :) 
Sitter i soffan och har ätit lite frukost i form av varma mackor med ost och jucie till. Bättre morgon går inte få.
Fick ju gosat lite med bästa sambon innan han var tvungen att gå upp och åkta till ladugården. Är nog bästa känslan när man vaknar upp med den man älskar bredvid sig. 
 
Helgen har väl varit helt okej. 
Jobbade lördag kväll och söndag morgon.
Lördagen gick fort på jobbet som skönt var så man kunde komma hem och bara mysa istället.
På söndag var det upp 04:20 för att åka och jobba. Då vart jag redigt trött och bara ville krypa ner i sängen igen men ikke sa nicke bara å ta sig i kragen å åka och jobba. Men fick sedan på jobbet ett ganska kraftigt upp vaknande. Hade varit inne i lösdriften och skulle gå ut till mjölkrummet och byta filter. 
Då det plötsligt knackar till och hela rälsen som bär upp våran störvagn släper från taket. Inte alls skoj! Smärre hjärtattack fick man! Och som tur var så fanns inga djur eller människor under när den trillade ner. Det ända som fick lite stryk var nog inredningen men det går ju att fixa förhoppningsvis :)
 
Inte så roligt precis!
 
Väl hemma igen så blev det att mysa lite hemma i sängen innan jag styrde bilen mot sambons ladugård för att bland annat hämta mjölk men spendrade lite tid med honom också. 
Alltid lika mysigt att bara följa med honom i ladugården. Jag blir så lugn och avslappnad i hans närvaro och i den ladugården. 
Väl hemma så insåg jag att jag glömt köpa tortilla bröd som vi skulle ha på kvällen. Så fick åka till Ica en sanbbis medans sambon var kvar hemma å trimmade sitt skägg ;)
Blev ju nästan en annan person när han var klar med det hehe
Och sedan kollade vi klart båda avsnitten av Johan Falk. Klockan blev närmare halv tolv innan vi kom i säng. Men hade ju sovmorgon som tur är så spelade ingen större roll ;)
 
Men snart är det dags att åka och jobba. Mera händer det inte idag för min del.
 
Hare!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lantbrud.blogg.se

Foto - Djur - Bakning - Vardag

RSS 2.0