Senaste veckan!

Hej där ute!
Nu har bloggen legat nere i cirka en vecka utan uppdatering men ibland finns ju inte tiden till riktigt :)
Har ju dessutom börjat jobba heltid på jobbet så har ännu mindre tid för att blogga och fixa bilder till den. Men något inlägg in i mellan kommer det alltid komma upp :)
 
Å vad har jag sysslat med den senaste veckan då?
Förra helgen så var jag ledig från jobb. Då hjälpte jag sambon att köra klart tredjeskörden av ensilage. Vilket var otroligt skönt att få klart. Sedan på lördag kväll var det utgång till Grästorp och ljusfestivalen. Vi åt mat först på en resturang helt okej mat var det :) Så en helt perfekt kväll med trevligt folk :)
Under veckan har det varit mycket jobb.
Men även hunnit greja en hel del med annat. 
Åkte en sväng med svärmor till Alingsås för lite shopping. Riktigt kul och mysigt var det.
Och så var vi på kundkväll hos Fröken Lycklig som är en liten affär som säljer lantliga ting. Är även hon som klipper mig. Fick med mig lite fina saker som jag tänkt visa på bloggen i ett eget inlägg :)

Och igår fredag så var jag iväg med en klövvårdare och hjälpte till lite grann. Å så blev det en sväng till morsan då bonden inte bodde långt där ifrån. 
Å på kvällen åt vi kycklingrullar. Super goda! Det roligaste var att det var exakt 2 år sedan som jag åt det första gången. Bra med fb ibland som påminner en om sådana saker hehe
 
Och idag har jag inga specifika planer egentligen. Funderar på att ta ut Sunshine en sväng. 
För kl 15 ska jag börja jobba.. Hela dagen är typ förstörd när man måste åka och jobba på kvällskvisten. Men men så är tyvärr mitt liv just nu. Bara att leta vidare tills man hittat ett nytt jobb som man trivs med.
 
Men får sätta fart om jag ska få något gjort idag :)
Tänkte lägga upp en bild bomb från veckan som varit :)
 
Hare!!
 
Maten förra helgen
Ljusfestivalen
Arvingarna var där å spelade!
Kossorna på jobbet hade sabbat bajsroboten
Går dagens verkning.
Fanns 3 super söta kattungar där också!
Kyckling rullar mumsigt värre!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lantbrud.blogg.se

Foto - Djur - Bakning - Vardag

RSS 2.0