Boda borg!

Hej där ute :)
Gårdagen spenderades i Karlskoga på Boda Borg med min sambos släkt.
Har aldrig varit på Boda Borg förut men lusten fanns inte där från början. Men efter ett par timmar i bilen och när vi väl var framme och fick kommit igång så blev det riktigt roligt faktiskt. Var roligare än vad jag trodde det skulle vara. Så vi klarade allt några celler som dom kallas. Men var bra frustrerande när man kom halvvägs i vissa celler å sen åkte ut. Eller när man inte kunde komma vidare i första cellen ens. Men riktigt skoj hade vi allt. Vi åkte nog först hemåt vid halv sex ungefär. Då var man seg i hela kroppen och måttligt trött också.
Blev ett stopp på Rattugglan (rasta) på hemvägen för lite kvällsmat. Kycklingfile och pommes med bea sås. Musmigt värre!
Sen sov man gott hela vägen hem :)
Några bilder från Boda borg fick jag allt tagit :)
 
Får jag möjlighet att åka dit igen tackar jag faktiskt inte nej!
 
Idag har jag inte haft något planerat alls. Så gått hemma och grejat i huset samt läs i min bok som jag typ avgudar! Har precis börjat läsa Grey, som är fjärde boken av E L James.
Otroligt bra bok som jag varmt kan rekomendera!
Men ett tips är att läsa dom andra tre böckerna först. Dom är också otroligt bra!
Bästa boken!
 
Får hoppas sambon kommer hem snart. Han hade fått lite problem med gödseltunnan.
Men hoppas det går bra för honom så han snart är hemma
Hare!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lantbrud.blogg.se

Foto - Djur - Bakning - Vardag

RSS 2.0