3 år, tiden går fort!

Ibland är det sjukt vad fort tiden går egentligen?
Fick en sån där minnes grej på facebook imorses. Och då såg jag att det var 3 år sedan som jag och mina vänner var och hjälpte till på lantbruksmässan i Elmia. Men just denna dagen blev ändå extra speciell då jag fick träffa den killen som jag idag kallar min sambo.
Det var andra gången vi träffades någonsin. Vi hade bara skrivit med varandra på facebook tidigare. Men så hade vi bestämt att vi skulle träffas som vänner så klart då jag hade en pojkvän just då.
Vi gick på mässan hela dagen ihop från det att jag inte jobbade tills jag var tvungen att börja jobba igen. Pratade om allt möjligt och disskuterade kring det vi såg på mässan.
Men vart den bästa dagen som jag spenderade på Elmia, var när jag träffade han.
Vi var lika blyga båda två, men innerst inne var båda lika förälskad i den andre också. Något som tog ett tag för oss båda att förstå så klart. Men konstigt nog har det alltid funnits något mellan oss.
Allt från denna gången vi sågs på Elmia tills den som vi blev ett!
 
Men som sagt tiden flyger bara iväg. 
Och jag ville dela med mig av ett mycket kärt minne som jag har med er som läser :)
 
Tänkte dela med mig av 3 bilder som jag tog denna dagen på Elmia :)
Så sööta!
När jag tog dessa bilder så stod jag inne i visnings ringen som bajs plockare.
Och då stod min sambo å spannade in mig från läktaren utan att jag visste om det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lantbrud.blogg.se

Foto - Djur - Bakning - Vardag

RSS 2.0