Mitten av veckan :)

God morgon där ute :)
Redan onsdag? Och bara två dagar kvar till helg!
Sitter i soffan och skriver från min gamla dator för en gångs skull. Har två stycken nämligen. En liten och en normal stor. Den lilla köpte jag i samband med att jag började på klövvårds utbildningen. För det var lättare att ha med en liten dator istället för en stor.
 
Igår flöt dom sista timmarna på jobbet faktiskt på ganska smidigt. 
Sen var det ju besöket på vårdcentralen.
Och tydligen hade sköterskan skrivit fel så läkaren ringde mig när jag satt ute i vänt rummet. Så optimalt eller inte. Men läkaren envisas med att jag har eller haft körtel feber. Även om det inte känns så alls. Men fick i alla fall pencelin då jag åkt på öron inflamation också. Lika bra att få allt på samma gång känns det som. Men hade haft ganska stor skade glädje ifall jag blev helt frisk nu med pencellinet. Att den tog allt och inte bara öron inflamationen. Så håller tummarna fört!
 
Väl hemma så blev det att vila en stund och somnade givetvis. Men var redigt gött också att få sova en stund. Väl vaken igen så lyckades jag efter en bra stund att ta mig i kragen och gick ut med Sunshine.
Blev en barbacka tur. Tog våran vanliga väg. Redigt mysigt var det. Mötte även upp med svärmor en sväng så fick lite sällskap en bit av henne. Var trevligt då det inte var igår jag pratade med henne. 
Väl hemma igen hade mörkret börjat falla så var bara traska innomhus efter att ha tagit ut hundarna en sväng. Började då med maten lite lätt och fixade med lite små plock i köket. Blev inte korvstroganoff då jag inte hade orken att göra det. Så blev spagetti och falukorv. Men det är gott det också :)
 
Bilder från gårdagens härliga ridtur :)
 
Idag så händer väl inte jätte mycket egentligen. Ska snart göra mig klar för att åka iväg mot Trollhättan och träffa bästis. Sen ska vi göra ett ärende som hon har. Innan det blir lite shopping och allmänt mysig dag med henne. Var länge sen vi hade en sådan dag då vi strosa runt bland affärer. 
Får se sedan vad kvällen erbjuder. Om det blir ridning eller om det blir att åka ner och träna med Happie på klubben istället. Har inte bestämt mig ännu :)
 
Hare!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lantbrud.blogg.se

Foto - Djur - Bakning - Vardag

RSS 2.0