Härlig stund med underbara människor

Hej hopp där ute! :)
Sitter just nu på kontoret i ladugården och kolla på hela Sverige bakar kändis. Roligt program å bakning är bland det roligaste jag vet när tiden finnes :)
 
Går dagen blev inte helt som planerat. Fick ätit en god frukost med scones tillsammans med min sambo ^^ sedan var tanken att städa och kom en liten bit med det men sen ringde min svärmor och frågade om jag kunde följa med till hennes bror som tyvärr verkade fått en kolik häst. Så blev ill fart till honom. Tog en stund men sen kom veterinären och hästen fick medicin och svarade väldigt bra på det, en stor lättnad för oss alla :)
Sedan blev det en sen lunch med svärmor.
 
Efter det så gick jag en promenix  med hundarna bort till en kär vän. Vi skulle diskutera lite om kvällen men när vi stod där och snackade så hörde vi en katt som mjaua trodde det var en av hennes katter men visade sig sedan att det var min egen katt! Hon hade följt efter mig och hundarna hela vägen hemifrån. Så vart bara att bära med sig henne hem igen. Dumma katt säger jag bara...
På trappan hos min vän ;)
 
Sedan var det ju promenad tillbaka med två hundar och en katt. Sedan blev det att plocka fram kläder inför kvällen, som beståd utav att vi skulle åka till nossan ljusfestival i grästorp :)
Först blev det lite mat i grästorp med svärföräldrarna, några bekanta till dom samt min sambos bror och hans tjej. Var en mycket rolig och god kvälls middag som lätt kan göras om igen :) blev även några drinkar hehe
Sedan bar det av mot ljusfestivalen. Var min första gång på detta. Var dock inte som jag förväntat mig men var ändå väldigt fint och framför allt mysigt att gå den med sina nära och kära ^^
Blev ett stopp borta vid scenen där Magnus Carlsson uppträde. Och så blev det ett litet stopp med påfyllning hehe ;)
Blev stoj och lite dans till och med fast höll på att snurra iväg som tusan hehe gick så där men var skoj som tusan!
Sedan blev det att traska hemåt efter en stund. 
Var en väldigt minnesvärd kväll som kommer kännas länge i sinnet och kroppen ^^
 
 
 
 
Några bilder från ljusfestivalen ^^
 
 
Nu är det snart middag hos svärföräldrarna sedan kommer min syrra och då ska Sunchine ut och få lite motion ^^
Hare!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lantbrud.blogg.se

Foto - Djur - Bakning - Vardag

RSS 2.0